Jesenné vinobranie sa u nás koná hneď na niekoľkých miestach – k tým najznámejším patrí Pálavské a Znojemné vinobranie alebo napríklad Slovácké slávnosti vína v Uherskom Hradišti. Chystáte sa na niektorom z nich otvoriť svoj stánok? Nezabudnite zvoliť tie správne eventové doplnky. S ktorými určite nespravíte krok vedľa?
Ak si stánok na podobnej udalosti otvárate po prvý krát, musíte rátať s veľkou konkurenciou. Veľa predajcov sa zúčastní už po niekoľký krát a dávno sa stihli zapísať do povedomia hostí. Ich značka predstavuje istotu. Ak je i vaša značka známa a vychýrená, sú vaše šance preraziť vyššie, väčší problém predstavujú malé lokálne vinárstva, ktoré zatiaľ nikto poriadne nepozná. V oboch prípadoch stavte na pútavú reklamu – nožnicový stan s vaším logom, roll-up alebo zaujímavý informatívny banner, ktorý k vám navedie nových záujemcov.
Vo váš prospech môže samozrejme hrať aj veľkosť vášho stánku - keď zvolíte stan, ktorý zastreší väčšiu plochu, pozornosti jednoducho neuniknete (priestor od 15 do 227m2 zvládne zastrešiť napríklad stan Ihlan Statik). A ak sa vám naviac podarilo prenajať si strategické miesto, nemusíte sa obávať neúspechu. Vždy je ale lepšie sa poistiť – napríklad reklamným pútačom, ktorý zákazníkov nasmeruje priamo k vám na ochutnávku vín. Obľúbeným nosičom sú PVC bannery – tlačia sa prostredníctvom solventnej tlače a sú vybavené kovovými očkami, vďaka ktorým ich ľahko zavesíte na váš stánok.
K často používaným eventovým doplnkom patrí tiež roll-up – ponúka dostatočne veľkú reklamnú plochu k prezentácii ďalších kľúčových informácií o vašom produkte. Stačí len využiť tie správne argumenty, ktoré zákazníka presvedčia o kúpe. Vyrába sa z polypropylénu a nechýba ani block out vrstva - tá bráni prieniku svetla.
Na vinobraní sa okrem dobrého vína, burčiaku a bohatého programu cení tiež príjemné miesto k posedeniu. Okrem predajného stánku preto uvažujte o zastrešení plochy, kde si budú návštevníci ochutnávku poriadne vychutnať. Originálnym riešením môže byť kupolovitý stan Dome. Je stabilný, priestranný, bezpečný a naviac ponúka miesto k vloženiu reklamných nosičov (napr. Roll-upov). S informáciami to zbytočne nepreháňajte, nikdy si však nenechajte ujsť príležitosť spomenúť hlavné benefity vašej značky a produktu.
Aj keď neponúkate práve víno alebo burčiak, ale skôr textil, vyrezávané predmety, syry alebo medové pochúťky, pripravte sa včas – ideálne aspoň pol roku, prípadne i celý rok vopred. Lepšie si tak stihnete všetko ujasniť, premyslieť a vychytať prípadné nedostatky.
Ohodnoťte ho pomocou hviezd.
Priemerné hodnotenie: 0/5. Počet hodnotení: 0